زندگى زيباست اى زيباپسند زنده انديشان به زيبايى رسند
آنقدر زيباست اين بى بازگشت كز برايش مى توان از جان گذشت
مردن عاشق نمى ميراندش در چراغ تازه مى گيراندش
باغ ها را گرچه ديوار و درست از هواشان راه با يكديگر
است
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 14:51 توسط غلامرضا رزمی
|
این وبلاگ آزمایشی است